خبرگزاری کار ایران

پازوکی در گفتگو با ایلنا:

برخی از حامیان پلمپ به دنبال ثبت برند هایی از جمله کی اف سی بودند

مدیر عامل کی اف سی حلال گفت: متاسفانه همه جای دنیا رقابت های ناسالم وجود دارد و طبعا درکشور ما هم نمی توان منکر این شد که برخی گروه های اقتصادی رقابت ناسالمی راه می اندازند برای اینکه بتوانند به منافع خودشان دست پیدا کنند .

مدیرعامل کی اف سی حلال از مذاکرات ثمربخش با مقامات مسول برای حل نهایی مشکل این شرکت خبر داد .

پازوکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : خوشبختانه پس از چند روز فضاسازی کاذب امروز همه مسولان مربوطه کار ما را قانونی می دانند هر چند واقعا به خاطر فضاسازی سیاسی و ضد اقتصاد مقاومتی که از طرف برخی ها صورت گرفت برخی مسولان دچار احتیاط بیش از اندازه و ترس شده اند و این ترس به ما ضرر زیادی وارد کرد اما اصل حرف ما از ابتدا این بود که قانونی هستیم و امروز این یک موضوع اثبات شده در همه نهادهای قانونی است.

پازوکی با اشاره به برخی اتهاماتی که در روزهای اول شروع به کار شعبه شهرک غرب به این شرکت زده شده بود، گفت: متاسفانه برخی که باید از روی تحقیق و مطالعه حرف می زدند و از نظر حقوقی و اخلاقی در جایگاه دفاع از اصناف کشور قرار داشتند در روزهای اول خیلی راحت به دام افتادند و حرف های اشتباهی را با عجله مطرح کردند که بعدا اصلاح کردند . اما حرف کذب را در رسانه ملی مطرح کردند و حرف درست را در چند سایت و خبرگزاری و این باید برای آینده تبدیل به یک درس عبرت شود که افراد از روی فکر و مطالعه مصاحبه کنند تا براحتی با آبروی بخش خصوصی کشور بازی نشود.

عباس پازوکی در پاسخ به شایعه ای مبنی بر اینکه برخی از افراد پشت صحنه فضاسازی های اخیر خود به دنبال وارد کردن برندهای خارجی هستند گفت: من در این مورد خاص تصمیم به سکوت دارم اما یک نکته کلی که می توانم بگویم این است که متاسفانه همه جای دنیا رقابت های ناسالم وجود دارد و طبعا درکشور ما هم نمی توان منکر این شد که برخی گروه های اقتصادی رقابت ناسالمی راه می اندازند برای اینکه بتوانند به منافع خودشان دست پیدا کنند . اما مردم ایران مردم هوشیاری هستند، مسائل را می بینند و خوب رصد می کنند. حتما وقتی ببینند کسانی که در ماجرای کی اف سی حلال آن سرو صداها را علیه شرکت ما و دولت راه انداختند خودشان دنبال ورود برخی برندها و کسب مجوزهای لازم در این زمینه هستند حتما قضاوت مثبتی در این باره نخواهند داشت.

مدیرعامل کی اف سی حلال در ادامه اظهار داشت : آنچه که برای ما مهم است نام و لوگوی روی تابلو نیست بلکه کار فرانچایز است که مدعی هستیم تا کنون به صورت واقعی در کشور صورت نگرفته و ما اولین هستیم و واقعا هم برای ایجاد شغل برای جوانان کشور برنامه ریزی جدی کرده ایم . حالا اینکه عده ای که سوابق شکست خورده ای در عرصه غذا دارند و امروز رستوران های شان یک به یک جمع شده است بروند دنبال یک اسم جدید تا با تغییر تابلو مدتی سرپا بمانند خیلی برای ما مهم نیست ، چون مهم دانش و تکنولوژی است که ما داریم .

پازوکی درپایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصمیم به تغییر نام شرکت در ایران گرفته اید یا نه اظهار داشت: خبر نام شرکت را نمی توانیم تغییر دهیم و همچین اجازه ای به ما داده نشده است اما بحث هایی درباره تابلو و دیزاین مطرح بود که اینها برای ما به عنوان یک شرکت فرانچایز دهنده اولویت یک نیستند و مشغول بررسی و مشورت در این زمینه ها هستیم. اما تاکید می کنم با هر دیزاینی که وارد بازار شویم ما همان شرکت کی اف سی حلال هستیم که متعهد است به مردم برای برداشتن یک بار دو هزار میلیارد تومانی ایجاد اشتغال از روی دوش دولت ظرف مدت کوتاه دو سال .

کد خبر : ۳۲۲۰۹۰