خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر نیرو:

بازار 80 هزار میلیارد تومانی برق ایران در انتظار سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۳۱

در حال حاضر در توسعه کشور نمی‌توان فعالیت های وزارت نیرو به خصوص برق را حذف کرد چرا که این صنعت کانون بزرگی است که می تواند به رفع وابستگی کشور و همچنین بالندگی کشور بیانجامد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با اشاره به این که آینده کشور ما به سمتی می رود که با صنعت آب و برق گره بخورد اظهار داشت: در حال حاضر به سمتی پیش می رویم که پیش از گذشته باید نسبت به خلق فرصت و ایجاد فضا برای کار بیشتر حرکت کنیم که این اهداف با ایجاد ساختار و سازمان دهی و همچنین کاهش بروکراسی و کمک های فرامرزی از دستگاه های دیگر به خصوص وزارت خارجه و کمیسیون مشترک با دیگر کشورها میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز صنعت برق زیر ساخت های توسعه ای دیگر صنایع نیز هست گفت: در حال حاضر در توسعه کشور نمی‌توان فعالیت های وزارت نیرو به خصوص برق را حذف کرد چرا که این صنعت کانون بزرگی است که می تواند به رفع وابستگی کشور و همچنین بالندگی کشور بیانجامد .

محمودی خطاب به کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه پانزدهم صنعت برق خاطرنشان کرد: شما خوش سلیقه هستید که شرکایی مثل ایران را برای کار خود انتخاب کرده اید چرا که عرصه کار در ایران گسترده است و صنعتگران ایرانی نیز می توانند با کم دانش و سرمایه شما و همچنین استفاده از دانش و سرمایه خودشان این صنعت را توسعه دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شیوه کار در ایران تغییر کرده است و به شیوه انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری مشترک رسیده است .

قائم مقام وزیر نیروخطاب به صنعتگران نیز گفت:وزارت نیرو حامی صنعتگران است .

وی در ادامه اظهار داشت: ما در صنعت برق فقط عرصه را جهت تولید نمی بینیم بلکه باید مدیریت مصرف نیز داشته باشیم ضمن اینکه کاهش تلفات و مصرف بهینه سوخت و همچنین انرژی های نو نیز از جمله عرصه های فعالیت در این صنعت است.

وی با اشاره به اینکه کمتر بازاری دارای پتانسیل 70 یا 80 هزار میلیارد تومان جهت سرمایه گذاری است خاطرنشان کرد: وزارت نیرو کمک می کند عرصه سرمایه گذاری در صنعت برق شفاف و روان و رقابت پذیر باشد .

وی یادآور شد: ما تلاش می کنیم که روش ها اصلاح و مسیرها هموار شود که حاصل آن منجر به توسعه کشور و رفاه بیشتر مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز