خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران:

اصناف و صنایع حائز شرایط، منتقل می شوند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۸۰

واحدهایی که خط تولید آنها قدیمی است فقط در صورتی انتقال پیدا می کنند که خط تولید خود را به روز کرده باشند و هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشته باشد.

محمدرضا مس‌فروشان در گفتگو با ایلنا در خصوص شهرک‌های جدید صنعتی گفت: مطابق تفاهمی که با استانداری و اتاق اصناف داشتیم عملیات جابجایی اصناف آلاینده و برخی صنایع به شهرک‌های جدید آغاز شده است و انتظار داریم طی ماه‌های آتی روند این جابجایی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی این شهرک‌ها به تهران مهم‌ترین شرطی که باید اصناف و واحد‌ها آنرا رعایت کنند، رتبه برتر محیط زیستی است. در واقع سازمان محیط زیست باید این انتقال را تائید کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی دیگر از شرایط انتقال را بالا بردن کیفیت واحدها دانست و گفت: واحدهایی که خط تولید آنها قدیمی است فقط در صورتی انتقال پیدا می کنند که خط تولید خود را به روز کرده باشند و هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشته باشد.

مس‌فروشان با اعلام اینکه کار انتقال این واحدها شروع شده گفت: بر اساس اولویت بندی که اتاق اصناف ایران مشخص می‌کند و بعد از تائید سازمان محیط زیست این واحد ها منتقل می‌شوند.

وی نحوه تخصیص زمین‌ها را مطابق با قوانین شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و گفت:هیچ تفاوتی در واگذاری این زمین ها با سایر شهرک‌های دیگر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز