خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در گفت‌وگو با ایلنا:

یک میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف سوخت با اصلاح 30 هزار موتورخانه

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۴۳۷

سیفی در ادامه به برنامه اصلاح موتورخانه‌ها اشاره و اظهار داشت: اصلاح موتورخانه‌ها 400 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد تا 30 هزار موتورخانه بهبود پیدا کنند میزان صرفه جویی نیز از نظر حجم یک میلیون متر مکعب خواهد بود.

نصرت الله سیفی مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به 22 میلیارد طرح تعربف شده بهینه سازی مصرف سوخت مصوبه شورای اتقتصاد گفت: اصلاح موتورخانه‌ها با 2 میلیارد دلار اعتبار، جایگزینی 140 هزار تاکسی با 700 میلیون دلار اعتبار، طرح جایگزینی اتوبوسهای فرسوده  با 1.7 میلیارد دلار اعتبار،  طرح جایگزینی 65 هزار کامیون فرسوده  با 2.8 میلیارد دلار اعتبار، اصلاح ساختار راه آهن و  افزایش حمل و نقل ریلی با 7.5 میلیارد دلار اعتبار ین طرح‌هاست.

وی افزود: اصلاح و جایگزینی پمپ‌های آب دیزلی با پمپ های الکتریکی با 1.7 میلیارد دلار نیز از جمله این طرح‌هاست که زیر ساخت‌ها و قراردادهای آن آماده شده تا در هیات مدیره شرکت نفت تصویب می‌شود.

سیفی در ادامه به برنامه اصلاح موتورخانه‌ها اشاره و اظهار داشت: اصلاح موتورخانه‌ها 400 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد تا 30 هزار موتورخانه بهبود پیدا کنند  میزان صرفه جویی نیز از نظر حجم یک میلیون متر مکعب خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز