خبرگزاری کار ایران

با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع)،

ساعات کاری در گمرک شلمچه 24 ساعته شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۰۹۸

ساعات کاری در گمرک شلمچه به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) 24 ساعته شد.

عارف باوی مدیرکل گمرک خرمشهر گفت: ساعات کاری در گمرک شلمچه به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) 24 ساعته شد.

باوی با بیان این مطلب افزود: هر چه به زمان برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک‌تر می‌شویم، مرزهای بین‌المللی شلمچه حال و هوای خاصی به خود می‌گیرد و مرز شلمچه در استان خوزستان این روزها میزبان زائران ایرانی و خارجی عتبات عالیات است که در تلاشند هر چه زودتر خود را به کاروان راهپیمایان حسینی عازم کربلای معلی برسانند.

مدیرکل گمرک خرمشهر با بیان اینکه تردد زائران در مرز شلمچه لحظه به لحظه در حال افزایش است، افزود: به منظور رفاه حال زوار تاسوعا و عاشورای حسینی و حجم زیاد تردد در این نقطه مرزی، کارکنان گمرک شلمچه به صورت 24 ساعته به مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد تا با تمهیدات ویژه‌ای از مرز گمرکی شلمچه به مقصد عراق مشرف شوند.

همچنین همزمان با خروج زائران، مدیرکل گمرک خرمشهر و رئیس گمرک شلمچه به صورت لحظه‌ای به چگونگی ارائه خدمات توسط گمرک به زائران نظارت خواهند کرد.

بنابراین گزارش، همزمان با افزایش حضور زوار در این مرز از روزهای گذشته، کارکنان گمرک شلمچه با تدابیر اندیشیده شده، به صورت شبانه‌روزی به زوار عتبات عالیات خدمات لازم را ارائه می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز