خبرگزاری کار ایران

رشد 10 ‌برابری تولید تیبا در عراق

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۹۸۰

رشد 10 برابری تولید تیبا در سایت تولید خودروی عراق در سال جاری رقم خورد.

به گزارش ایلنا، خط تولید محصولات شرکت سایپا درکشور عراق که از سال 93 آغاز به کار نموده، در سال 94 به واسطه تثبیت جایگاه محصولات این شرکت در بین مشتریان عراقی، افزایش مستمر تیراژ تولید را تجربه کرده است.

در این راستا و با توجه به اقدامات صورت‌گرفته به منظور تثبیت نرخ تولید و ارائه خدمات فنی و مهندسی، در سال جاری رشد 10 برابری تولید در مقایسه با بازه ی زمانی مشابه سال گذشته ثبت شد.

گفتنی است، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بازار عراق، حدود 10000 دستگاه خودرو تیبا در هفت ماهه ی اول سال جاری تولید و تجاری شده است که امید است با تحقق پروژه افزایش نرخ تولید به میزان 10 دستگاه در ساعت و همچنین افزایش استقبال مشتریان عراقی پس از به کارگیری روش های متنوع فروش، مانند: فروش لیزینگی، علی رغم کاهش قیمت نفت و قدرت خرید مردم، تولید و فروش محصولات سایپا در بازار عراق در شش ماهه دوم سال 94 روند صعودی داشته باشد.

گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر فعالیت های توسعه محصول و پتانسیل های رقابتی محصولات خود و با استفاده از مزیت همسایگی دو کشور ایران و عراق توانسته است برای پنجمین سال متوالی رتبه اول فروش خودرو سواری در کشور عراق را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز