خبرگزاری کار ایران

آیت الله العظمی علوی بروجردی:

تلاش کارکنان نظام مالیاتی مجاهده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۲۰۵

اگر سیستم اقتصادی مدرن و اساسی داشته باشیم و به سرمایه‌گذاران توجه کرده و از تولید حمایت ویژه‌ای داشته باشیم، رونق اقتصادی نیز بوجود آمده و معیشت مردم نیز رو به بهبودی خواهد رفت.

آیت الله العظمی علوی بروجردی، ضمن مثبت خواندن تلاش های نظام مالیاتی در طی سال های اخیر عنوان کردند: تلاش کارکنان نظام مالیاتی، مجاهده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیات همراه در ادامه دیدارهای خود با آیات عظام و مراجع عالیقدر در قم، بعد از ظهر امروز سه شنبه 21 مهرماه، با آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی دیدار کردند. آیت الله العظمی علوی بروجردی با سودمند خواندن اقدامات و تلاش‌های نظام مالیاتی در سال‌های اخیر، خاطرنشان کردند: تلاش کارکنان نظام مالیاتی برای تامین هزینه های کشور، مجاهده است. ایشان در ادامه، رشد اقتصادی را مسئله مهمی خواندند و تصریح کردند: اگر سیستم اقتصادی مدرن و اساسی داشته باشیم و به سرمایه‌گذاران توجه کرده و از تولید حمایت ویژه‌ای داشته باشیم، رونق اقتصادی نیز بوجود آمده و معیشت مردم نیز رو به بهبودی خواهد رفت.

آیت الله العظمی بروجردی در ادامه سخنان خویش، بر لزوم فرهنگ‌سازی مالیاتی تاکید و خاطر نشان کردند: علما و مراجع نیز باید در ایجاد فرهنگ مالیاتی سهیم باشند. ایشان در پایان اظهار امیدواری کردندکه با ارتقای توان نظام مالیاتی، هزینه‌های کشور از محل مالیات‌ها تامین شده و درآمدهای نفتی نیز صرف ایجاد زیرساخت های کشور گردد. دکتر عسکری نیز پیش از سخنان این مرجع عالیقدر، ضمن تشریح اقدامات و اصلاحات صورت گرفته در نظام مالیاتی در سال‌های اخیر، شفاف‌سازی اقتصاد و برقراری عدالت مالیاتی را از جمله مهمترین اهداف نظام مالیاتی برشمرد و گفت: نظام مالیاتی با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و اجرای قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به این اهداف نایل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز