خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لزوم حمایت سیاسیون برای حل بحران آب/قوه قهریه به تنهایی کارساز نیست

حاج رسولی ها گفت: در برخورد با یک چاه غیر مجاز ممکن است اشتغال را از بین ببریم لذا اگر بدون فکر و ایجاد جایگزین اقدام به این کار کنیم ممکن است به نتیجه مثبت نرسیم.

محمد حاج رسولی‌ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص لزوم حمایت سیاسی مسئولین جهت حل مشکلات مربوط به بخش آب کشور گفت: در حال حاضر برخی عدم حمایت‌ها باعث شده که بخش آب با مشکلات جدی مواجه باشد زیرا بحث مدیریت آب یک بحث فرابخشی و عامل اصلی اقتصاد هر کشوری است که لزوم ورود و حمایت تمامی بخش‌ها منجمله سیاستگذاران اصلی نظام را می‌طلبد.

وی افزود: مثلا در برخورد با یک چاه غیر مجاز ممکن است اشتغال را از بین ببریم لذا اگر بدون فکر و ایجاد جایگزین اقدام به این کار کنیم ممکن است به نتیجه مثبت نرسیم به این ترتیب باید با فکر و برنامه جلو برویم و این مسئله نیز می‌طلبد که مقامات سیاسی هر منطقه‌ای کمک کنند که جایگزینی برای بحث اشتغال ایجاد کنیم.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: اگر فقط با حرکت قهری کار کنیم درست نیست و نتیجه نخواهیم گرفت بطور مثال اگر قرار است تجمیعی در کشاورزان و یا روستا‌ها صورت گیرد همه مقامات باید کمک کنند و یا اینکه اگر قرار است تعدادی چاه مسدود شود یک چاه داده شود باز هم مسئولین باید به ما کمک کنند و مدیریت مصرف را کنترل کنند.

کد خبر : ۳۱۲۸۴۶