خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در گفت وگو با ایلنا:

حضور خاتم الانبیا در بیش از 2500 پروژه عمرانی/ کار عمرانی می‌کنیم نه اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۲۶

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه قرارگاه در بیش از 2500 پروژه عمرانی حضور داشته است،‌ گفت:قرارگاه خاتم کار اقتصادی نمی‌کند.

سردار عبدالله عبدللهی در گفت‌و‌گو با خبرگار ایلنا درپاسخ به این سوال که در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیا در چند پروژه حضور دارد، ‌ اظهار کرد: نمی‌توانم تعداد پروژه‌ها را بگویم اما خاتم الانبیا در بیش از ۲۵۰۰ پروژه حضور داشته؛ چه آنهایی که به اتمام رسیده و چه آنهایی که در حال اجرا است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور قرارگاه خاتم در بیش از ۲۵۰۰ پروژه عمرانی مانع حضور بخش خصوصی نشده است، گفت: ‌ خاتم الانبیا قدرت رقابت ندارد و رقیب بخش خصوصی نیستیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یک دهم اقتصاد کشور در دست سپاه و زیر مجموعه‌های آن مانند قرارگاه خاتم الانبیا است، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود یک دهم اقتصاد ایران در دست قرارگاه است، درست نیست و ما تنها در جهت اجرای پروژه‌ها اقدام می‌کنیم. قرارگاه کار عمرانی می‌کند و نه اقتصادی.

سردار عبدالهی ادامه داد: قرارگاه معمولا در حوزه‌های مختلف عمرانی مانند آب، ‌ پالایشگاهی، ‌ نیروگاه و خطوط گاز، زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای و آزادراهی ورود می‌کند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء درباره ارزش ریالی این دو هزار و ۵۰۰ پروژه گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها بستگی به زمان اجرا دارد. یک مبلغ عملی پیمان داریم و بعد به تناسب تعدیل‌ها به این مبلغ اضافه می‌شود و عددش را نمی‌توان تخمین زد.

وی همچنین با اشاره به حضور قرارگاه در پروژه‌های عمرانی خارج از کشور گفت: در خارج از کشور هم در پروژه‌های بسیاری در کشور عراق در حوزه‌های انتقال گاز و ابنیه و تصفه خانه کار می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز