خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از چند واحد صنعتی در استان خراسان رضوی با حضور معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طی سفر به استان خراسان رضوی خط‌تولید واحد صنعتی تولید کننده خوراک دام و واحد صنعتی فرآوری پسته را به بهره برداری رساند.

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت طی سفری به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از زیرساخت های عمرانی چند شهرک صنعتی،  در مراسم  بهره برداری از دو واحد صنعتی حضور یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل، سید محمدعلی سیدابریشمی در حاشیه مراسم بهره برداری از این دو واحد صنعتی با تاکید برایجاد زیرساختهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی  گفت: یکی از رسالت های دولت در مناطقی که با رکود بیشتری مواجه هستند ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی به شمار می رود که با ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی  این مهم فراهم می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهره مندی صنعتگران از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در امر ارایه تسهیلات صنعتی را از دیگر برنامه های دولت برشمرد و گفت: صنعتگران می توانند در جهت رفع مسائل و مشکلات مالی  خود از سایر خدمات صندوق نظیر ضمانت خرید اعتباری مواد اولیه و ماشین آلات  وصدور ضمانت نامه شرکت در مزایده و مناقصه  بهره مند شوند.

سید ابریشمی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان داورزن با توجه به مصوبات گذشته و انتخاب زمین مناسب و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانست مجوزهای لازم جهت ایجاد ناحیه صنعتی را اخذ کند، اظهارداشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه صنعتی که از مناطق کمتر برخوردار محسوب می شود سرمایه گذاران می توانند از تسهیلات و تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

گفتنی است؛ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طی سفر به استان خراسان رضوی خط‌تولید واحد صنعتی تولید کننده خوراک دام و واحد صنعتی فرآوری پسته را  به بهره برداری رساند.

کد خبر : ۳۱۰۱۲۷