خبرگزاری کار ایران

طیب‌نیا:

علیرغم تحریم های ظالمانه طی دو سال گذشته، مشکلات اقتصادی به خوبی مدیریت شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۹۸۳

روند ثبات اقتصادی کشور سبب شد در 12 ماه منتهی به شهریور ماه 94 براساس گزارش بانک مرکزی به 15.1 درصد رسید و براساس گزارش مرکز آمار نرخ تورم به 13.6 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، علی طیب نیا روز شنبه در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، گفت: در حالی که در سال 91 شاهد رشد منفی 6.8 درصدی اقتصاد ایران بودیم، رشد اقتصادی کشور در سال 92 به 1.9 درصد رسید و در سال 93 شاهد سه درصدی رشد اقتصاد ملی بودیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: علیرغم تحریم های ظالمانه طی دو سال گذشته مشکلات اقتصادی کشور به خوبی مدیریت شد تا جایی که امروز به تبع ثبات اقتصادی سرمایه گذاران داخلی و خارجی زیادی برای انجام سرمایه گذاری در ایران تمایل نشان می دهند.

وی با بیان آنکه با اجرای سیاست های مناسب طی دو سال گذشته بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور تحت کنترل درآمد، افزود: امروز شاهد ثبات اقتصادی در کشور هستیم زیرا بسیاری از مسایل لاینحل این عرصه با برنامه ریزی های مناسب حل و فصل شده است.

وی تصریح کرد: روند ثبات اقتصادی کشور سبب شد در 12 ماه منتهی به شهریور ماه 94 براساس گزارش بانک مرکزی به 15.1 درصد رسید و براساس گزارش مرکز آمار نرخ تورم به 13.6 درصد رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز