خبرگزاری کار ایران

استقبال کشورهای مختلف جهان از نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

قرار است وزیر اقتصاد آلمان و معاون وزیر اقتصاد ترکیه به همراه هیئت های بزرگ اقتصادی و بازرگانی در این نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش ایلنا ، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه محسوب می شود.

از 13 تا 16 مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 19کشور جهان برگزار می شود.

 این نمایشگاه امسال از سوی کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی مورد توجه و استقبال چشمگیری قرار گرفته است. کشور آلمان بعد از هشت سال امسال مجددا و بصورت پاویون در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور یافته است. شرکت های آمریکائی نیز بصورت مستقل در نمایشگاه حضور دارند.

قرار است وزیر اقتصاد آلمان و معاون وزیر اقتصاد ترکیه به همراه هیئت های بزرگ اقتصادی و بازرگانی در این نمایشگاه حضور یابند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران علاوه بر حضور 477 شرکت داخلی ، بیش از 315 شرکت از 19 کشور خارجی قطعی شده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد شرکت های خارجی به بیش از 350 شرکت افزایش یابد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال نسبت به سال گذشته در بخش داخلی 25 درصد و در بخش خارجی بیش از 30 درصد نسبت، افزایش صورت گرفته است.

ایتالیا، فرانسه، آمریکا، ترکیه، ژاپن ، هندوستان ، انگلستان ، سوئد، رومانی، ایرلند، مالزی ،ژاپن ،آلمان، اسپانیا،کره جنوبی، چین، امارات متحده عربی، لهستان و هلند کشوهائی هستند که در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور و مشارکت دارند.

اهمیت پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران موجب شده است که تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چین، هندوستان، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، مالزی و آلمان بصورت پاویونی در آن حضور یابند.

قرار است در طول برگزاری این نمایشگاه چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وراد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند که تاکنون حضور هیئت تجاری از کشور آلمان متشکل از 200 نفر تولیدکننده و صنعتگر، یک هیئت تجاری از کشور ترکیه، هیئتی از تایوان و یک هیئت از روسیه قطعی شده است.

برگزاری سه همایش با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاهها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضائی بالغ بر 22 هزار متر مربع(صرفا فضای مفید نمایشگاهی) و در سالن های: 40 - 41 - 38 - 38A - 3531A -  – 31B – 6 – 7 – 27 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 13تا 16 مهر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

کد خبر : ۳۰۹۲۳۶