خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران:

اتاق بازرگانی ایران پیگیر اصلاحات آیین‌نامه‌های معدنی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۱۵

پدارم سلطانی گفت: گشایش اقتصادی که در حال حاضر بوجود آمده می‌تواند جبران مافات کند

به گزارش خبرنگار ایلنا، پدرام سلطانی در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران که صبح امروز در مصلی تهران با حضور سفرای برخی از کشورهای خارجی برگزار شد با بیان اینکه طی سال‌های گذشته از فرصت‌های بوجود آمده در محصولات معدنی غفلت شده افزود: گشایش اقتصادی که در حال حاضر بوجود آمده می‌تواند جبران مافات کند و توجه به ایراداتی که در سالهای گذشته به واسطه تحریم‌ها و شرایط قیمت محصولات معدنی داشتیم رو به پایان است و امروز زمان آن فراهم شده که معدن کاران حرفه‌ای که کار با ماشین‌الات معدنی را آموخته‌اند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: تولید علم و فناوری در این حوزه نیز طی سالهای گذشته مغفول ماند این درحالی است که معدن کاران حرفه‌ای می توانند با هزینه پایین وکیفیت بهتر کار معدن را انجام دهند.

سلطانی گفت: هم اکنون زمان مناسبی برای حرکت سریع در زمینه حرفه‌ای شدن معدن‌کاری در کشور است. امروز شرایطی است که اقتصاد معدن با همکاری صاحبان دانش و فناوری وسرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند حرکت معدن را به سمت تولید ارزش افزوده فراهم کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: ما می توانیم با بهره گیری از فناوری روز دنیا غفلت برنامه اکتشاف در کشور را ترمیم کرده و علمی‌تر و جدی‌تر حرکت کنیم.

سلطانی خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران به عنوان نماد بخش خصوصی وظیفه خود می‌داند در کنار سایر بخش‌ها موانع کسب و کار در این حوزه را پیگیری کرده و در خصوص اصلاحات‌‌ آیین‌نامه معدنی اقدام کند هر چند تعامل‌ها در این راستا رو به رشد بوده اما نیاز به افزایش بیشتر دارد و اتاق بازرگانی ایران به نمایندگی از فعالان این بخش این موضوع را پیگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز