خبرگزاری کار ایران

دکتر شهید زاده در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام:

از فرصت پساتحریم برای روزآمد کردن بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۷۱۸

در دوران پساتحریم بانک کشاورزی تلاش می کند تا کلیه تکنولوژی های روز دنیا در صنعت بانکداری را که تاکنون به دلیل شرایط تحریم امکان دسترسی به آن ها میسر نبود ، رصد کرده و برای خدمت رسانی بهتر از آن ها استفاده کند.

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام) از دستاوردهای فناورانه شرکت های  گسترش فناوری های نوین کشاورز ، آسان پرداخت پرشین ، ایران سولار و زعیم دیدن کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده در بازدید از این نمایشگاه  گفت: بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانکی که به سیستم corebanking  مجهز شد وهمواره در بانکداری الکترونیک پیشرو بوده است ، در نظر دارد در آینده نزدیک ارتباط آنلاین کل مشتریان و شعب را محقق کند تا ارائه کلیه خدمات به شیوه آنلاین صورت پذیرد.

وی در خصوص رویکرد آتی این بانک در بازار فناوری اظهار داشت: در دوران پساتحریم بانک کشاورزی تلاش می کند تا کلیه تکنولوژی های روز دنیا در صنعت بانکداری را که تاکنون به دلیل شرایط تحریم امکان دسترسی به آن ها میسر نبود ، رصد کرده و برای خدمت رسانی بهتر از آن ها استفاده کند.

شهید زاده افزود: نمایشگاه ، محل ارتباط خبرگان ، طراحان صنعت و صاحبان دانش است و در این فضا نیازسنجی از مشتریان منجر به ساخت فناوری های کاربردی می شود.

وی همچنین در باره شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز که مسئول تامین خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی است گفت: امیدواریم این شرکت به عنوان شرکت مادر در توسعه بانکداری الکترونیکی ، به زودی به عنوان خدمات دهنده برتر در بازار بانکداری الکترونیک مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز