خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سایپا:

از این پس تاریخ تحویل و نوع پرداخت‌ها را مشتریان تعیین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۰۷۶

جمالی گفت: سیاست اصلی سایپا رضایت کامل مشتریان خواهد بود و ما معتقدیم که مشتریان باید نوع محصول وکیفیت آن را تعیین کرده و در بخش فروش نیز تحولی اساسی ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمالی در مراسم آغاز تولید انبوه خودروی ساندرو با اشاره به بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های گروه سایپا برای خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: با بازخوانی روش‌های فروش، تولید و مهندسی مالی در گروه خودروسازی سایپا با توجه اساسی به مشتریان، خدمت‌رسانی این گروه خودروسازی تغییر کرده است.

وی افزود: سیاست اصلی سایپا رضایت کامل مشتریان خواهد بود و ما معتقدیم که مشتریان باید نوع محصول وکیفیت آن را تعیین کرده و در بخش فروش نیز تحولی اساسی ایجاد کردیم.

جمالی ادامه داد: از این پس تحویل محصولات سایپا وپرداخت‌ها را مشتریان تعیین می‌کنند طرح لیزینگ و طرح تامین مالی از سوی مشتریان ارائه خواهد شد تا حداقل رضایت مشتریان برآورده شود.

وی با اعلام این خبر که به زودی مرکز مشتریان سایپا راه‌اندازی می‌شود افزود: تحول اساسی طی دوسال آینده در گروه سایپا محقق می‌شود و ظرف یکماه آینده خودروی ساینا با طراحی صددرصد ایرانی عرضه خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: مشکلات صنعت خودروسازی کشور و خروج از بحران تنها با مدیریت و حمایت و مساعدت وزارت صنعت، دولت و بازار سرمایه خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز