خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودار زاده:

فناوری و دانش روز نشانه توانمندی بانوی ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۰۰

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار گفت: بزرگترین مشکل کشور بیکاری است و نمایشگاه امسال با هدف ایجاد نهضت کارآفرینی و اشتغال برپا شد و امکان حضور فعالان زیادی در حوزه های مختلف در این نمایشگاه فراهم شد.

سهیلا جلودار زاده، رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار اظهار داشت: حضور زنان در این نمایشگاه در 30 رشته مختلف در بخش های صنعت، معدن، تجارت، فناوری و دانش روز نشانه توانمندی بانوی ایرانی است.

وی گفت: انتظار می رود مشارکت جدی بخش خصوصی برای برپایی این نمایشگاه و همایش موجب شود تا در سال آینده، برگزاری این برنامه از سوی بخش خصوصی صورت و تمام برنامه های آن را در اختیار گیرد.

مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: بزرگترین مشکل کشور بیکاری است و نمایشگاه امسال با هدف ایجاد نهضت کارآفرینی و اشتغال برپا شد و امکان حضور فعالان زیادی در حوزه های مختلف در این نمایشگاه فراهم شد.

وی ایجاد غرفه های مشاوره و راهنمایی کسب و کار و غرفه های سازمان های مردم نهاد شکل گیری و تامین تسهیلات مالی زنان را از ویژگی های نمایشگاه امسال و حضور شرکت‌های تعاونی و صنایع کوچک را تلاشی برای معنی بخشیدن به شیوه های کارآفرینی دانست.

جلودار زاده برپایی 15 غرفه ویژه برای شرکت های دانش بنیان و موسسه هایی که به خرید و فروش ایده می پردازند گامی دانست برای افرادی که بتوانند ایده را به سرمایه تبدیل کنند.

وی حضور 18 صندوق حمایتی، متشکل از وزارتخانه های مختلف کشور در این نمایشگاه را برنامه ریزی برای حمایت از زنان کارآفرین دانست و اظهار امیدواری کرد در سالهای آتی وسعت این برنامه ها بیشتر شود.

براساس این گزارش در بخش پایانی این مراسم، کتاب معرفی 100 نفر از بانوان کارآفرین رونمایی شد.

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و صدها تن از بانوان و کارآفرین مدعو و حاضر در این نمایشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز