خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه دولت الکترونیک:

دولت الکترونیک باید بر ساختار اداری کشور تاثیر گذار باشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۷۰

رئیس حوزه دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: اصلاح نظام اداری کشور از مصوبات بسیار خوب دولت بوده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا شاه‌پری در همایش دولت الکترونیک،‌کاربردها، فرایند ها و وظایف دستگاههای اجرایی بیان داشت: تلاش بر این است که در سازمان اسناد کتابخانه ملی بخشی برای ارائه خدمات از طریق موبایل در نظر گرفته شود.

وی افزود: دولت تاکید بسیار زیادی در بحث دولت الکترونیک دارد و پیگیری آن را در دستور کار خود قرارداده است بنابراین هدف این است که دولت الکترونیک بر روی ساختار اداری کشور تاثیر گذار باشد.

رئیس حوزه دولت الکترونیک تاکید کرد: امیدواریم دستگاههای اجرای منطبق با دولت الکترونیک شکل گیرد تا ارائه خدمات الکترونیک که یکی از بهترین ابزارها و روشهای توانمندسازی شهروندان است تحقق یابد.

وی افزود: شهروندان باید قادر باشند به دور از هر گونه محدودیت جغرافیایی در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را در خواست نمایند. بنابراین اصلاح نظام اداری کشور توسط دولت یازدهم تحسین برانگیز است.

شاه‌پری با اشاره به نقشه جامع دولت الکترونیک که در برنامه پنجم توسعه کشور مطرح شده است بیان داشت: بحث تدوین نقشه راه دولت الکترونیک که در ردیف بودجه 94 مشخص و به دستگاههای اجرایی اختصاص یافته است به مبلغ 52 میلیارد تومان است.

رئیس حوزه دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: هدف این است که دولت الکترونیک بر روی ساختار اداری کشور تاثیر گذار باشد و امیدواریم دستگاههای اجرایی منطبق با دولت الکترونیک شکل گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز