خبرگزاری کار ایران

سازمان توسعه تجارت طی اطلاعیه‌ای هشدار داد:

اعزام هیات تجاری به نیویورک فاقد وجاهت قانونی است/ مرکز تجارت جهانی ایران جعلی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۳۸

سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه‌ای اعزام هیات تجاری به نیویورک از سوی مرکز مجعول تجارت جهانی ایران را تکذیب و آن را اقدامی فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد.

سازمان توسعه تجارت ضمن جعلی و غیرقانونی خواندن «مرکز تجارت جهانی ایران»، هرگونه ‌ارتباط این مرکز با سازمان توسعه تجارت ایران را تکذیب کرد و در اطلاعیه‌ای اعلام داشت: مرکز تجارت جهانی ایران وجود خارجی ندارد و فاقد هرگونه جایگاه قانونی است و اقدام این مرکز در انتشار خبر و ارسال پیامک انبوه به صنعتگران، تجار و فعالان اقتصادی برای اعزام هیات تجاری به نیویورک فاقد اعتبار و مجوز لازم است.

بر اساس این گزارش، در روزهای اخیر پیامکی از طریق شماره تلفن 98605533 به گروه کثیری از افراد ارسال شده که مضمون آن اعزام هیات تجاری به نیویورک از سوی «مرکز تجارت جهانی ایران» است.

بر همین اساس، سازمان توسعه تجارت ضمن هشدار در مورد غیرقانونی بودن «مرکز تجارت جهانی ایران» و سوءاستفاده‌های احتمالی از شباهت اسمی این مرکز مجعول به سازمان توسعه تجارت (TPO) و سازمان تجارت جهانی (WTO)، از تمامی تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی خواست که از ثبت‌نام در فراخوان اعزام هیات مذکور و سایر فعالیت‌هایی که از سوی مرکز تجارت جهانی ایران ساماندهی می‌شوند، خودداری ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز