خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل معدن چادرملو در گفتگو با ایلنا خبر داد:

راه اندازی تست سرد فولاد سازی چادرملو تا 4 ماه آینده / عدم پرداخت معوقات از سوی فولادی ها

مهمترین چالش چادرملو در حال حاضرعدم پرداخت معوقات هزارو 200 میلیارد تومانی فولادی هاست که از سالهای گذشته باقی مانده است.

محمود نوریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تجدید نظر در خصوص ابلاغیه اخیر کاهش 3 درصدی بهای گندله وجود دارد یا خیر؟، اظهار داشت : در این راستا هیات مدیره معدن چادرملو مخالفت خود را اعلام کرده است اما هنوز پاسخ قطعی به ما نداده اند.

وی افزود: در این ابلاغیه مشخص نیست مبنا برای تعیین قیمت ها چه بوده است.

نوریان با اشاره به میزان تولید سالانه کنسانتره ، دانه بندی و گندله چادرملو، گفت: 10 تا 10.5 میلیون تن کنسانتره  1 تا 1.5 میلیون تن دانه بندی و 3.5 میلیون تن گندله برنامه تولید سالانه چادرملو است که در حال حاضر از برنامه تولید عقب نیستیم.

مدیر عامل معدن چادرملو ادامه داد: مهمترین چالش چادرملو در حال حاضرعدم پرداخت معوقات هزارو 200 میلیارد تومانی فولادی هاست که از سالهای گذشته باقی مانده است.

وی در مورد بخش توسعه ای معدن چادرملو افزود: بخش تست سرد فولاد چادرملو تا 4 ماه آینده به بهره برداری می رسد و پس از آن تست گرم راه اندازی خواهد شد.

نوریان تصریح کرد: پروژه فولادسازی با تولید سالیانه 1 میلیون تن فولاد از سال 89 آغاز شده و رو به اتمام است همچنین پروژه احیای مستقیم با ظرفیت تولید سالیانه 1.55 میلیون تن آهن اسفنجی از اواخر 91 آغاز شده و تا پایان سال 95 راه اندازی خواهد شد .

 

کد خبر : ۳۰۴۱۰۰