خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی اردبیل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۸۴۷

در این نمایشگاه شرکت سایپادیزل با خودرو مدل دانگ فنگ T480، فوتون 6.5 و 8.5 تنی و دانگ فنگ R270 جهت بازدید علاقه مندان حضور یافته است.

ایلنا: ششمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی اردبیل روز گذشته با حضور معاون استاندار، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اردبیل، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و صاحبان صنایع افتتاح شد.

به گزارش ایلنا گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید خود را در غرفه ای به مساحت هزار و 200 متر مربع جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه شرکت سایپا با خودروهای بریلیانس H220 و H230، EADO، سراتو، CS35، پارس خودرو با خودروهای بریلیانس H320 و H330، ریچ در دو مدل معمولی و آفرود، کولئوس، ون هایس، شرکت بن رو با وانت سایپا 151 اتاق دار، سایپاکاشان با ساینا و شرکت زامیاد با مینی تراک جدید درکا در دو مدل یخچال دار و معمولی حضور یافته اند.

همچنین در این نمایشگاه شرکت سایپادیزل با خودرو مدل دانگ فنگ T480، فوتون 6.5 و 8.5 تنی و دانگ فنگ R270 جهت بازدید علاقه مندان حضور یافته است.

گفتنی است هفت نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان اردبیل نیز با ارائه شرایط فروش ویژه در این نمایشگاه جهت عرضه خدمات به بازدیدکنندگان حضور دارند.

گروه خودروسازی سایپا در غرفه شماره 2 نمایشگاه بین المللی اردبیل از تاریخ 16 الی 20 شهریور همه روزه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدید علاقه مندان استان اردبیل است و از زمان افتتاح با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز