خبرگزاری کار ایران

930 میلیارد تومان،سرمایه در گردش صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۶۴۹

رییس امور مجامع و حقوقی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: در حال حاضر سرمایه در گردش این صندوق ها در سطح کشور معادل 930 میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا، هوشنگ محمدی روز دوشنبه در جلسه مجامع عمومی عادی و فوق العاده صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی در بیرجند اظهار کرد: با گذشت 18 سال از زمان راه اندازی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، تاکنون 90 صندوق در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه چهار صندوق در حال راه اندازی و ثبت است، ادامه داد: اکنون 41 صندوق شهرستانی، 32 صندوق استانی، هشت صندوق محصولی و 11 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در کشور فعال است.

محمدی به راه اندازی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در این استان صندوق از سال 86 با سرمایه 500 میلیون تومان آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 14 صندوق در این استان با سرمایه تجمیع شده بالغ بر 42 میلیون تومان در حال خدمت رسانی به کشاورزان و تولید کنندگان است.

وی اضافه کرد: این صندوق ها 107 تشکل سهام دار با جمعیتی بالغ بر 47 هزار نفر را در خود جای داده است.

محمدی به استقبال بسیار خوب کشاورزان و بهره وران خراسان جنوبی از این صندق ها اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فضای اطمینان و قابل اعتمادی که بین آحاد تولیدکنندگان و صندوق ها وجود دارد باید سهم دولت را در این استان افزایش داد

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز