خبرگزاری کار ایران

بورس برای سومین روز پیاپی ریزش کرد

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با کاهش ۴۵۰ واحدی به ارتفاع ۶۴ هزار و ۲۰۱ واحدی رسید که بیشترین تاثیر منفی بر کاهش آن را نمادهای معاملاتی فارس، حکشتی و وبملت داشتند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با کاهش ۴۵۰ واحدی به ارتفاع ۶۴ هزار و ۲۰۱ واحدی رسید که بیشترین تاثیر منفی بر کاهش آن را نمادهای معاملاتی فارس، حکشتی و وبملت داشتند.

برای سومین روی پیاپی، امروز نیز شاخص بورس منفی بود و با ثبت افت 450 واحدی تا ارتفاع 64 هزار و 201 واحدی عقب نشینی کرد که بیشترین تاثیر منفی بر کاهش آن را نمادهای معاملاتی فارس، حکشتی و وبملت داشتند و در مقابل نمادهای همراه، شپدیس و اخابر با رشد خود مانع ریزش بیشتر دماسنج بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز برای چندمین روز پیاپی منفی بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 177 واحد، کل(هموزن) 83 واحد، قیمت(هموزن) 71 واحد، آزادشناور 633 واحد و شاخص بازار اول 320 واحد و بازار دوم 957 واحد افت کردند.

امروز همچنین تعداد 707 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 138 میلیارد تومان در 33 هزار نوبت معامله شد که بیشترین افزایش قیمت نصیب سهامداران نمادهای معاملاتی قشکر، قهکمت و سخوز و بیشترین افت قیمت از آن نمادهای معاملاتی شپلی، خمحرکه و خاذین شد.

کد خبر : ۳۰۰۰۸۸