خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

نوسازی ناوگان هوایی و ریلی در دستور کار وزارت راه وشهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۸۰

وزیر راه و شهرسازی از نوسازی ناوگان هوایی و ریلی خبر داد و گفت: مذاکرات مفصلی با شرکت های دست اول هواپیمایی داشته ایم تا بتوانیم گام های اساسی در زمینه نوسازی ناوگان هوایی و ریلی کشور برداریم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی افزود: با توجه به مذاکراتی که انجام شده خرید و اجاره هواپیماهای نو را در دستور کار جدی قرار داده ایم تا ظرف مدت یکسال آینده به شرط قطعی شدن مذاکرات هسته ای در سطح جهان و رفع موانع، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا هواپیماهای جدید اجازه پرواز در خطوط هوایی را خواهند داشت، تصریح کرد: به همه این هواپیماها اجازه پرواز داده می شود، ضمن آنکه به لحاظ فنی کنترل های لازم صورت می گیرد که مطمئن شویم ایمنی پروازها رعایت شده و در نتیجه همه آنها وارد خطوط پروازی خواهند شد.

آخوندی در خصوص ارتقا سطح زندگی شهروندی نیز اظهار داشت: در حال حاضر مراکز شهری که مرکز هویت شهری کشور ماست، در شرایط نامناسبی قرار دارند، لذا ستاد بازآفرینی شهری که با کمک شهرداری ها، استانداری ها و سایر دستگاهها دو ماهی هست تشکیل شده به دنبال سازماندهی مجدد در فضای شهری در مراکز شهرها است و فکر می کنم اتفاقات خوبی در حوزه هویت شهری به وجود آید.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سئوال دیگری که آیا تشکیل این ستاد می تواند تاثیری در قیمت مسکن بگذارد، خاطرنشان کرد: با پیگیری این کار دو اتفاق رخ می دهد، اول اینکه امیدواریم که شهرهای درجه 2 یعنی شهرهایی که بین 100 تا 200 هزار نفر جمعیت دارند در جذب جمعیت و مهاجرت تاثیرگذار باشند.

به گفته وی، جلوگیری از مهاجرت های بی رویه و افزایش کیفیت زندگی در این شهرها همواره مورد تاکید ما است، ضمن آنکه قیمت مسکن در این شهرها ارزان تر از کلان شهرها هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز