خبرگزاری کار ایران

شرکت هواپیمای آسمان تذکر کتبی گرفت

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد: در پی تاخیر 10 ساعته پرواز تهران -اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که سبب نارضایتی مسافران این پرواز شده بود، سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق العاده این شرکت را تعلیق و تذکر کتبی داد.

به گزارش ایلنا، با توجه به عدم توجه آن شرکت به دستورالعمل ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تاخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد.

به دنبال عدم برنامه ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخگویی نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده شرکت هواپیمایی آسمان را به حالت تعلیق درآورد.
گفتنی است؛ شرکت های هواپیمایی موظفند برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه ریزی دقیق برای انجام به موقع و منظم پروازها اقدام کرده و به هنگام بروز تاخیر پروارهای احتمالی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و ارائه تسهیلات لازم به مسافران اقدام کنند.

کد خبر : ۲۹۶۴۵۱