خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن پیام‌رسان ایرانی گپ به صورت رسمی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۸۰۳

اپلیکیشن پیام‌رسان ایرانی گپ به صورت رسمی منتشر شد.در بین اپلیکیشن‌های ارتباطی و پیام‌رسان این روزها موارد زیادی را می‌‌توان یافت که بیشتر آنها خارجی هستند و تب داغ این اپلیکیشن‌ها در بین کاربران ایرانی بسیار داغ شده است به طوریکه برخی از آنها در کشور ما دارای بیشترین تعداد کاربر نسبت به سایر کشورها هستند.

به گزارش ایلنا،  به تازگی اپلیکیشن ایرانی گپ منتشر شده که یک پیام‌رسان ارتباطی در بستر موبایل است. گپ امکانات پایه و استاندارد را دارا بوده و از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امنیت و سرعت عالی آن اشاره نمود. از دیگر امکانات این اپلیکیشن میتوان به قابلیت ثبت نام آسان بر اساس شماره موبایل و نام کاربری، اتاق‌های گفتگوی عمومی، امکان ایجاد گروه‌های خصوصی و عمومی، امکان یافتن هوشمند مخاطبین کاربرکه از گپ استفاده می‌کنند، سرعت مناسب به دلیل ارتباط با سرورهای داخلی، امکان ارسال عکس، ارسال فایل، ارسال صوت و ویدیو، امکان ارسال درخواست دوستی، گزارش تخلف در گروه‌ها و ... اشاره کرد.

گپ در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده ولی به زودی قرار است شاهد نسخه آی‌او‌اس، نسخه ویندوزی و نسخه تحت وب آن نیز باشیم. لازم به ذکراست که گپ دارای کلیه مجوزهای مربوطه برای فعالیت خود است.

برای دانلود استفاده از جدیدترین نسخه این پیام‌رسان ایرانی همواره می‌توانید به آدرسwww.gapogop.com/downloadمراجعه کنید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز