خبرگزاری کار ایران

حضور ایران خودرو دیزل در نمایشگاه شیراز با 7 محصول

کد خبر : ۲۹۴۲۰۰

شرکت ایران خودرو دیزل با دو محصول جدید در کنار انواع محصولات باری و مسافری خود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نیرومحرکه، خودرو و قطعات خودرو شیراز حاضر شده است.

به گزارش ایلنا کوروش وثیق‌مهر معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو دیزل در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز اعلام کرد: ایران خودرو دیزل برای معرفی هر چه بیشتر محصولات خود در بازار جنوب کشور با هفت محصول در نمایشگاه خودرو شیراز شرکت کرده است. وی کامیون کشنده اکسور، کامیون کشنده فوتون، ون جدید، وانت پیکاپ فوتون با کاربری پول‌رسان، مینی‌بوس آرین، کامیونت آرنا و کامیون واگن‌هود را به عنوان محصولات به نمایش درآمده در غرفه شرکت ایران خودرو دیزل برشمرد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل تاکید کرد: مینی‌بوس آرین به عنوان اولین مینی‌بوس تولید داخل که به تازگی شماره‌گذاری و تحویل آن به مشتریان آغاز شده، دیگر محصول شرکت ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه است.
وی همچنین خاطرنشان کرد که شرکت ایران خودرو دیزل همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شیراز، طرح فروش متنوع و ویژه محصولات خود را آغاز کرده که شامل تخفیف نقدی ویژه، تسهیلات مناسب و تنوع بالا در روش‌های فروش است و مورد استقبال مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
کوروش وثیق‌مهر از کشنده بنز آکسور و کشنده فوتون به عنوان دو محصول دیگر شرکت ایران خودرو دیزل نام برد که در این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند. کامیون کشنده بنز اکسور هم‌اکنون با توجه به ادامه همکاری‌ها با شرکت بنز در حال تولید در شرکت ایران خودرو دیزل است و کامیون کشنده فوتون نیز که شماره‌گذاری و تحویل آن از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده، هم‌اکنون در خطوط تولید شرکت ایران خودرو دیزل در حال تولید می‌باشد.
وی همچنین وانت پیکاپ پول‌رسان فوتون را دیگر محصول جدید دارای کاربری این شرکت دانست که هم‌اکنون تحویل سری اول آن به یکی از بانک‌های کشور آغاز شده وبا توجه به کیفیت خوب این محصول و کاربری پول‌رسان نصب شده بر روی آن، مذاکرات برای عرضه این محصول به سایر بانک‌های بزرگ متقاضی در حال انجام است.
معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو دیزل همچنین واگن‌هود یورو 3 را دیگر محصول حاضر در غرفه این شرکت دانست که به استاندارد یورو 3 مجهز است و همچنان یکی از محبوبترین محصولات شرکت ایران خودرو دیزل بحساب می‌آید و مورد اسستقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
کوروش وثیق‌مهر شهر شیراز را بازاری خوب برای محصولات تجاری برشمرد و با اشاره به تامین نیاز ناوگان اتوبوسرانی شهر شیراز و شهرهای حومه، از قرارداد تامین 285 اتوبوس‌ 12 متری برای شهر شیراز خبر داد که به تازگی به شرکت ایران خودرو دیزل سپرده شده است.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نیرومحرکه، خودرو و قطعات خودرو شیراز از نوزدهم تا بیست و دوم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز