خبرگزاری کار ایران

ارسال ٢میلیون بشکه نفت خام به ٩ پالایشگاه کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۴۲

شرکت‌های پالایش نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال به طور میانگین، روزانه یک میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه و در مجموع بیش از ٥٢ میلیون بشکه نفت خام دریافت کرده اند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت نفت، بنابر اعلام مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، ٩پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه روزانه یک میلیون و ٦٩٩ هزار و ٣٤ بشکه نفت خام دریافت کرده اند که مجموع آن به ٥٢ میلیون و ٦٧٠ هزار و ٥٤ بشکه می رسد.

برپایه این گزارش، در اردیبهشت ماه امسال همچنین، 34 هزار و ٧٨٢ بشکه در روز میعانات گازی توسط پالایشگاه های نفت کشور دریافت شده است.

این گزارش همچنین حاکیست نفت خام پالایش شده ٩ پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و ٦٤٦ هزار و ٨٠٦ بشکه بوده است.

در این بازه زمانی، پالایشگاههای اصفهان و تبریز در مجموع روزانه ١٥ میلیون و ١٧٩ هزار بشکه نفتای سنگین دریافتی پالایش کرده اند.

پالایشگاههای تهران و اصفهان نیز در اردیبهشت ماه امسال روزانه ٢ هزار و ٢٢٠ بشکه مواد دریافتی را پالایش کرده اند.

بنا به گزارش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع نفت خام و دیگر مواد دریافتی پالایش شده در پالایشگاه های نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و ٦٦٤ هزار و ٢٠٦ بشکه بوده است.

آبادان، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، لاوان، امام خمینی (ره) شازند و بندر عباس، ٩ پالایشگاه کشور هستند که نفت خام و فرآورده های نفتی در آنها پالایش می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز