خبرگزاری کار ایران

محمود واعظی:

سال گذشته؛200 شرکت فناور و دارای طرح 90 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۱۳

درسال گذشته حدود 200 شرکت فناور و دارای طرح و ایده 90 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که در سال جاری این میزان به 120 میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش  ایلنا، محمود واعظی عصر روز گذشته در جلسه فعالان حوزه آی سی تی در استانداری لرستان گفت: درسال گذشته حدود 200 شرکت فناور و دارای طرح و ایده 90 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که در سال جاری این میزان به 120 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با تاکید بر نقش برجسته بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: در راستای توسعه و توانمندشدن بخش خصوصی در این زمینه ایجاد رقابت و پرداختن به کیفیت هرچه بیشتر امری لازم است.

وی با بیان این که رقابت در این بخش باید نهادینه شود، گفت:در صورت ایجاد رقابت مردم از سرویس دهی بیشتر و بهتر بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم سرویس دهی مناسب و مطلوب به مردم، گفت: امروز بر خلاف گذشته هر شرکت و اپراتوری هرچقدر پهنای باند تقاضا کند به آن شرکت واگذار می شود و باید حق مردم را ادا کرد.

وی در زمینه فعالیت دفاتر پیشخوان گفت : این دفاتر باید به گونه ای عمل کنند که در کیفیت و فضای رقابت موفق تر باشند و بتوانند مستقل فعالیت داشته باشند.

وی افزود : در حوزه سلامت الکترونیک هر نقطه ای از کشور که نیازمند ارتباط الکترونیکی باشد، در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز