خبرگزاری کار ایران

افزایش تولیدات کاشی و سرامیک کشور به یک میلیارد متر مربع

تولیدات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر واحدهای تولیدی کشورمان به کشورهای مختلفی از جمله عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، ‌آذربایجان ، کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای افریقایی و امریکای لاتین صادر می شود.

 انواع تولیدات بخش صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر شرکت ها ، کارخانه ها و واحد های تولیدی کشورمان بزودی راهی بازارهای جدید صادراتی در کشورهای مختلف اروپائی خواهد شد .

به گزارش ایلنا، طی دو روز گذشته سه هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای سوئیس، بلژیک و ایتالیا با حضور در این نمایشگاه با تولیدکنندگان ایرانی این صنعت دیدار و گفتگو کرده و در جریان تولیدات شرکت های ایرانی قرار گرفتند.

کیفیت بالا و مناسب کالاهای تولیدی کارخانه های ایرانی عرضه شده در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه موجب تعجب این هیئت ها شده بود و آنها علاقه فروانی برای مبادلات تجاری در زمینه صنایع و تجهیزات آشپزخانه داشتند و پیش نویس های چند قرارداد نیز منعقد شد .

انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، خط سلف سرویس، کیترینگ؛ تجهیزات و کالاهائی بود مورد توجه کشورهای غربی قرار گرفته بود و تمایل داشتند در این زمینه بین این کشورها با ایران همکاری صورت بگیرد.

 سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه امسال با استقبال  شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است بطوری که بیش از 200 شرکت و واحد تولیدی در این نمایشگاه حضور دارند و جدید ترین تولیدات خود را ارائه کرده اند.

تولیدات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر واحدهای تولیدی کشورمان به کشورهای مختلفی از جمله عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، ‌آذربایجان ، کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای افریقایی و امریکای لاتین صادر می شود.

در این نمایشگاه و در کنار شرکت های داخلی؛ شرکت هائی از کشورهای کره جنوبی ، ترکیه ، فنلاند ، چین ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، برزیل ، اسپانیا و هلند، جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می شود.

در کشور ما نیز این نمایشگاه یکی از نمایشگاههای بین المللی تخصصی اصلی در حوزه صنعت ساختمان است که با اقبال عمومی بسیار خوبی نیز مواجه بوده است. کیفیت محصولات داخلی عرضه شده در این نمایشگاه در هر دوره برپایی آن نسبت به دورۀ قبل ارتقاء پیدا کرده هر چند که خطری که هم اکنون  به شدت محصولات داخلی ما را تهدید میکند عرضه کالاهای چینی مشابه ، با کیفیتهای نه چندان مطلوب ولی با قیمتهای نازلتر در بازار داخلی است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تا 1 مرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر : ۲۹۲۰۲۷