خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید شرکت دخانیات در گفتگو با ایلنا:

مساله قاچاق سیگار باید حل شود/سطح تولید را به سال 92 برمی‌گردانیم

در سال 93 میزان تولید سیگار 9 میلیارد نخ بوده این در حالی است که در سال 92 میزان تولید سیگار 20 میلیارد نخ بوده است.

محمدحسین برخوردار روز گذشته مدیرعامل شرکت دخانیات ایران شد و همین موضوع بهانه ای شد تا از برنامه های این شرکت در سال جاری آگاه شویم.

محمد حسین برخوردار در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص گفت: در اولین قدم باید سطح تولید و فروش شرکت دخانیات را به سال 92 بازگردانیم .

وی افزود: همچنین مشکلاتی که در خصوص واگذاری این شرکت بوجود آمد و نیز مسئله قاچاق سیگار که میزان آن هم کم نیست باید حل شود.

مدیر عامل جدید شرکت دخانیات تصریح کرد: با وجود ماشین آلات فرسوده کارگران و مهندسین این مجموعه خط تولید را به سختی اداره می کنند و یکی از مهمترین برنامه های ما نوسازی خط تولید است .

وی افزود: سعی داریم با ارتقاء ماشین آلات و واردات آن و نیز مهندسی معکوس در داخل کشور خط تولید را بهبود بخشیم.

برخوردار با اشاره به تولید سیگار در سال گذشته گفت: در سال 93 میزان تولید سیگار 9 میلیارد نخ بوده این در حالی است که در سال 92 میزان تولید سیگار 20 میلیارد نخ بوده است.

گفتنی است ؛ برخوردار در کارنامه کاری خود عضویت اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و ایران ، ریاست هیئت (مجمع واردات) ، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سام الکترونیک(سهامی عام) ، رئیس هیئت مدیره شرکت سام سرویس ، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم صوتی وتصویری ، عضو هیئت رئیسه سندیکای تولید کنندگان فن آوری اطلاعات ایران ، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کارخانجات رادیو شهاب است.

کد خبر : ۲۹۰۱۰۷