خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو تاکید کرد:

لزوم پایش دقیق "چشمه بل" برای استمرار جریان آن

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: با پایش دقیق پروژه بزرگ "چشمه بل"، حیات و جریان آن مستمر و دائمی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، "ستار محمودی" اظهار داشت: طرح حفظ چشمه بل قطعا کار بسیار بزرگی است، چون تا علم و تکنیک مشخص نشود، باورش سخت می‌شود و اجرای موفقیت آمیز طرح چشمه بل بین همه اعتماد به نفس ایجاد کرده و این جای خوشحالی دارد.

وی افزود: این چشمه یک موجود زنده است و مانند طفلی است که تازه متولد شده و باید تمام رفتارهایش مورد بررسی قرار بگیرد و انشالله با پایش دقیق این پروژه بزرگ، حیات آن مستمر و دائمی خواهد بود.

وی ادامه داد: وزارت نیرو به عنوان یک وزارتخانه بنیادی و اساسی، وزارتخانه‌ای است که از لحاظ فنی، اجتماعی و خدمانی محسوب‌ می‌شود و به همین منظور پیشرفت کارهایش در گروی منابع انسانی آن است.

محمودی عنوان کرد: چنین وزارتخانه‌ای که زیر بنای اصلی آن منابع انسانی و منابع مدیریتی است، اگر شکل خودش را پیدا نکرده باشد در باقی موارد با مشکل مواجه می‌شود.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو به دلیل ساختار مناسبی که از گذشته دارد، راه‌های زیادی را پی گرفت تا بتواند این چرخه را هدایت کند. یکی از راه‌هایی که وزارت نیرو پیش برد این بود که شرکت‌هایی را در قالب پیمانکاری، مشاوره و مدیریت پروزه ایجاد کند که آثار خیر آن مشهود و باقی است.

وی افزود: ثمره پربار و تنومند وزارت نیرو، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران بوده که این شرکت مایه افتخار کشور و مباحات وزارت نیرو است.

 محمودی بیان داشت: شرکت آب و نیرو مجموعه‌ای از نیروهای خدوم در حین اجرایی بودن، پژوهشگر است که کاری زیادی را انجام داده و مدیران ارزشمندی در این عرصه دارد که یکی از این پروژه‌های نمونه‌ای که به ثمر نشست، اجرای موفقیت آمیز حفظ چشمه بل بود.

قائم‌مقام وزیر نیرو در پایان متذکر شد: در کار مهار آب‌های خروجی، یکی از تکیه‌گاه‌های بزرگ وزارت نیرو و حوزه معاونت آب، بر روی دوش آب و نیرو است و این از باب اتفاق نیست بلکه از باب انتخاب و شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی، طراحی و مدیریتی پروژه‌ها بوده است.

کد خبر : ۲۸۸۴۶۹