خبرگزاری کار ایران

حجم تردد در محورهای برون شهری کشور 0.7 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۰۳۳

مرکز مدیریت راه های کشور روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 430 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده در این محورها نسبت به روز قبل 0.7 درصد افزایش نشان می دهد.

 به گزارش ایلنا، براساس این اطلاعیه، سهم وسایل نقلیه سنگین از این حجم 16 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح بوده است.

آزادراه های کرج - تهران و کرج - قزوین به ترتیب پرتردد ترین محورهای برون شهری کشور بوده اند.

** محدودیت های ترافیکی

تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه 10 تیر ماه تا ساعت 24:00 روز جمعه 12 تیر ماه 94 از محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع سواری از ساعت16:00 روز جمعه 12 تیرماه تا 02:00 بامداد روز شنبه 13 تیر ماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع می باشد.

در محور کندوان، تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها کماکان ممنوع است.

در محور هراز: تردد کلیه تریلرها، کامیون ها وکامیونت ها از ساعت06:00تا 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه 11و 12 تیر ماه 94 ممنوع است.

درمحور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها از ساعت 06:00 تا 24:00 روز جمعه 12 تیر ماه 94 از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

آزادراه چالوس – مرزن آباد،مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تاطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد – چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز