خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

نقاط ضعف طرح جامع مسکن را با بازنگری مستمر برطرف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۹۹۴

وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه اهداف پیش بینی شده در طرح جامع مسکن در فواصل دو یا سه سال یک بار باید بازنگری شوند تا کارایی روش ها و اهداف این طرح مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: در این بازنگری ها نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی با اشاره به اهداف طرح جامع مسکن، گفت: این طرح برای خانه دار کردن قشرهای مختلف جامعه با زندگی تمام خانوارهای ایران ارتباط دارد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طرح های جامع در بخش های مختلف از جمله مسکن، انرژی، حمل و نقل و غیره باید در فواصل زمانی بروز رسانی و بازنگری شود، چرا که طرح های آن ایستایی نیستند.

وی با بیان آنکه در قالب این طرح ها اهداف و انتظارات پیش بینی و تعیین می شوند، تاکید کرد: این اهداف باید در مدت زمان دو یا سه سال یکبار بازنگری شوند تا کارایی روش ها، اهداف و ارقام پیش بینی شده موجود در طرح مورد ارزیابی قرار گیرد تا نقاط قوت آن تقویت و ضعف آن برطرف شود.

آخوندی گفت: در نظام برنامه ریزی طرح ها به ویژه طرح هایی که با زندگی تمام مردم در ارتباط است، باید فضایی برای مشارکت عمومی مردم فراهم شود و دولت نباید خود را به دور از مشارکت مردم بداند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشارکت شهروندان در نظام برنامه ریزی طرح ها، افزود: در طرح هایی که در زندگی آحاد مردم تاثیرگذار است باید فضایی برای گفتگوهای اجتماعی ایجاد شود تا با دریافت نقطه نظرات و بهره گیری از تضارب آرا راه حل های بهینه را بکار گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز