خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد سوخت:

خودروهای برقی جایگزین خودروهای بنزین‌سوز می‌شوند/رونمایی از خودروی MVM برقی

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۵۸

یکی از موضوعاتی که وضعیت آن در دولت هنوز مشخص نیست حمایت از خودروهای برقی است به همین منظور ستاد سوخت برنامه‌ای جهت برپایی نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین تدارک دید تا نمونه‌هایی از این خودروی تولید شده را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فیض‌بخش، رئیس ستاد سوخت در حاشیه افتتاح نمایشگاه فناوری‌های نوین در حمل و نقل خودروهای هیبریدی و برقی در جمع خبرنگاران  با اشاره به برنامه‌های ستاد سوخت جهت تولید خودروهای هیبریدی و برقی و جایگزین کردن با خودروهای بنزین‌سوز، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که وضعیت آن در دولت هنوز مشخص نیست حمایت از خودروهای برقی است به همین منظور ستاد سوخت برنامه‌ای جهت برپایی نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین تدارک دید تا نمونه‌هایی از این خودروی تولید شده را به نمایش بگذارد.

وی افزود: در این همایش دو روزه که با همکاری متخصصین برگزار می شود دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فیض بخش تصریح کرد: اگر بخواهیم  محصول جدیدی را وارد بازار کنیم. در مرحله نخست باید  امکانات، زیرساخت‌ها و فناوری‌های آن مورد بررسی واقع شود تا یک گزارش کامل و جامع از دستاوردها ارائه شود لذا در این همایش درصددیم که گزارش کاملی از طرف ستاد سوخت و پژوهشگاه صنعت نفت آماده و به هیات دولت  ارسال کنیم.

وی در خصوص  زمان وارد بازار شدن خودروی رونمایی شده گفت: هنوز زمان را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چرا که سیاست‌ها مشخص نیست.

فیض‌بخش تصریح کرد: دولت به همین منظور دو پیشنهاد برای کمیسیون ارائه داده اما هیچ کدام مورد پذیرش واقع نشده است. ما طی بازدیدی که از خودروساران داخلی داشتیم امکانات خوبی فراهم شده است و بسیاری از کشورهای خارجی نیز امکانات ساخت خودروی برقی را دارند و ما می‌توانیم از دانش و فناوری‌های آنان استفاده نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز