خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران در گفت و گو با ایلنا :

3 ماه از سال گذشت،‌یک ریال هم از بودجه عمرانی را تخصیص ندادند/ قول وزرای دولت به کمیسیون عمران ‌

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۵۸

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تا کنون یک ریال هم از بودجه مصوب به پروژه های عمرانی تخصیص داده نشده است،‌ گفت:‌ سه ماه از سال گذشته هیچ رقمی از بودجه عمرانی به پروژه های تزریق نشده است.

مهدی هاشمی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به حضور وزرای راه و شهرسازی، نفت و اقتصاد و رییس سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون عمران،‌ اظهار کرد:‌ در این جلسه پروژه های عمرانی شهری و روستایی وزارت راه و شهرسازی و تامین قیر آسفالت جاده ها و منابع تامین مالی پروژه ها تعیین و تکلیف شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا به امروز هیچ اعتباری از بودجه عمرانی مصوب به پروژه های عمرانی تخصیص داده نشده است،‌ تاکید کرد:‌ در این سه ماه باید حداقل یک چهارم بودجه عمرانی به پروژه ها تخصیص داده می شد.  

هاشمی ادامه داد:‌ در جلسه روز گذشته وزرای دولت قول دادند، ظرف هفته آینده میزان تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی ابلاغ شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس درباره تخصیص اعتبار از حساب های ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی به شقوق مختلف حمل و نقل، گفت:‌ پیش از این در خصوص تخصیص اعتبارات از منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی به حمل و نقل ریلی مصوبه هایی داشتیم و قرار بود از منابع صندوق چیزی حدود  دو میلیارد دلار به حمل و نقل ریلی اختصاص داده شود که البته هنوز چیزی داده نشده است.  

وی تاکید کرد:‌ امکان استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای بخش خصوصی تعریف شده است و تا کنون تنها بخش هوایی به طور ناچیزی توانسته از اعتبارت آن استفاده کند.    

   

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز