خبرگزاری کار ایران

اکبر شمسی لاهیجانی قائم مقام فنی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۸۴

دکتر مهدی جمالی ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا طی حکمی مهندس اکبر شمسی لاهیجانی را باحفظ سمت به عنوان قائم مقام فنی مدیر عامل گروه سایپا منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم دکتر جمالی بر تعامل و مشارکت همکاران و بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در جهت ارتقای توان فنی و تخصصی گروه سایپا تاکید داشته است.

در مراسم معارفه شمسی لاهیجانی، دکتر جمالی با اشاره به نیازمندی به همکاری و همراهی بیشتر در امور و هماهنگی بخش های مختلف در جهت ارتقا گروه خودروسازی سایپا گفت: اشراف مهندس شمسی لاهیجانی در امور فنی و سوابق درخشان ایشان در صنعت کشور کمک بزرگی به پیشرفت گروه سایپا در بخش فنی خواهد کرد و لذا از ایشان خواسته ام با هماهنگی بخش های دیگر علاوه بر راهبری مجموعه مگاموتور، امور فنی گروه را به عهده گیرند.

دکتر جمالی در این جلسه با اشاره به توانمندی های موجود در گروه سایپا گفت: مشکلاتی که هم اکنون سایپا را در بر گرفته قابل حل و مرتفع شدن است و این موضوعات به دست نیروی انسانی ارزشمند سایپا حل خواهد شد و فضای اقتصادی کشور با توجه خاص دولت تدبیر و امید به تولید، به سوی بهبود می رود.

در این مراسم مهندس عموزاده، عضو موظف هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با اشاره به توانایی و اشراف مهندس شمسی لاهیجانی در امور فنی گفت: سوابق و زحمات ایشان در گروه سایپا و مجموعه های مختلفی که پایه نهاده اند و امروز سایپا به آنها می بالد نشان از درایت ایشان در امور فنی دارد و حضور ایشان در سمت قائم مقام فنی مدیر عامل گروه برای سایپا ارزشمند و ارزش آفرین است.

مهندس آقا محمدی، قائم مقام توسعه محصول مدیر عامل نیز در این مراسم حضور شمسی لاهیجانی به عنوان قائم مقام فنی را سبب ارتقا تولیدات و کیفیت در مجموعه و هدایت مناسب امور فنی در سطح شرکت های گروه و سایپا دانست.

مهندس شمسی لاهیجانی نیز ضمن تشکر از اعتماد دکتر جمالی ا‌ظهار امیدواری کرد که با کمک همه معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت های گروه سایپا و با تلاش مجدد بتواند امور فنی گروه را به انسجام و ارزش آفرینی برساند.

   

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز