خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن اسکانو امروز رونمایی شد

دسترسی به بازار املاک ایران با تلفن های هوشمند

اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک اسکانو با حجم 10 مگابایت ،روی همه دستگاه های اندروید با نسخه 4.2 به بالا قابل نصب است و به زودی در اپ استور های مختلف مانند گوگل پلی،مایکت، کافه بازار و اپینیک به طور رایگان قابل دانلود و نصب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم رونمایی که از این وب سایت صبح امروز به عمل آمد ، نیما ترابی مدیر عامل و موسس اسکانو صحبت کوتاهی داشت و از نوع عملکرد و اهداف وب سایت اسکانو توضیحاتی را ارائه داد.

وی در خصوص این اپلیکیشن، گفت: اپلیکیشن اسکانو به همه متقاضیان بازار مسکن کمک می کند پیش از این که برای یافتن ملک مناسب ،راهی آژانس های املاک شوند یا روزنامه بخرند از طریق گوشی تلفن همراه خود از املاک قابل معامله در شهر خود با خبر شوند و با مشاهده تصاویر ملک فر آیند انتخاب مسکن را سرعت ببخشند.

در ادامه علی بادامکی توضیحاتی در خصوص این وب سایت ارائه داد مبنی بر این که در حال حاضر 40 میلیون نفر از  اینترنت در ایران استفاده می کنند که 70درصد از این کاربران در رده های سنی 20 تا 40 سال هستند.

وی در ادامه افزود: باید به این نکته نیز توجه داشت که افراد در این رده های سنی به دنبال مسکن هستند هدف از ایجاد این وب سایت معرفی خانه های متناسب با شرایط افراد متفاوت است؛ در حقیقت اسکانو به افراد کمک می کند بدون اتلاف زمان و انرژی محل سکونت خود را به راحتی انتخاب کنند.

 وی با بیان این که 18 میلیون از کاربران اینترنت نیاز به مسکن دارند، افزود: مهم ترین هدف اسکانو سهولت کار برای این افراد است؛ در حقیقت وب سایت اسکانو رابط میان کسب و کار با مصرف کنندگان است.

وی ادامه داد: افراد می توانند با مراجعه به این وب سایت و انتخاب مکان مورد نظر، انتظاراتی که از محل سکونت خود دارند به راحتی بر آورده کنند؛ این وب سایت به طور دقیق اطلاعات ملک ها را بیان می کند و همچنین عکسی از خانه ی مورد نظر نیز در وب سایت اسکانو وجود دارد تا متقاضی قبل از رجوع به محل مورد نظر پیش زمینه ای از آن مسکن در ذهن خود داشته باشد.

در ادامه ی این مراسم نیما ترابی مدیر عامل و موسس وب سایت اسکانو در خصوص محل تعمین  هزینه های این وب سایت ، اظهار داشت: در حال حاضر اسکانو از عرضه کنندگان،آژانس ها و املاک ماهانه مبلغ ثابتی برای معرفی آن ها به متغاضیان دریافت می کند.

وی همچنین در ادامه گفت:تمام خدمات وب سایت اسکانو به صورت کاملا رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، در حقیقت الگوی ما برای ارائه خدمات کشورهای توسعه یافته هستند.

شایان ذکر است؛ اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک اسکانو با حجم 10 مگابایت ،روی همه دستگاه های اندروید با نسخه 4.2 به بالا قابل نصب است و به زودی در اپ استور های مختلف مانند گوگل پلی،مایکت، کافه بازار و اپینیک به طور رایگان قابل دانلود و نصب خواهد بود.

کد خبر : ۲۸۲۳۳۹