خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

نمایشگاه کیش فرصت مناسبی برای عرضه وصادرات دستاوردهای صنعت ساختمان کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۱۰

مونسان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را فرصت مناسبی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان داخلی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا٫ مونسان با اشاره به ارتقاء کیفی سطح برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش ازنظر متراژ و سطح اشتغال درمقایسه با نمایشگاه سال گذشته گفت: افزایش 20 درصدی فضای اشغال نشان دهنده رشد تعداد شرکت کنندگان است.

وی افزود: دربخش بین الملل هم باید تلاش شرکت کنندگان خارجی بیشتری در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: افزایش روز افزون ساخت وساز درجزیره کیش از عواملی است که ضرورت برگزاری نمایشگاه عمران و ساختمان کشوررا به میزبانی این جزیره افزایش می دهد که امیدوارم به زودی به این هدف دست یابیم.

وی ضمن اعلام اینکه بزرگ ترین دستاورد این نمایشگاه تبادل اطلاعات و تجارب است در خصوص تأثیر این نمایشگاه در منطقه گفت : جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد، دروازه کشور برای صادرات است و تولید کنندگان داخلی می توانند با بهره مندی از حمایت های قانونی مناطق آزاد دستاوردها و تولیداتشان درجزیره کیش ارائه وصادر کنند.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه مناطق آزاد الگوی شهرهای کشور هستند در خصوص کیفیت ساخت و ساز در جزیره کیش گفت: مرتفع سازی درجزیره کیش از کیفیت بالاتری برخوردار است اما در زمینه ساختمان های کم ارتفاع باید اقدامات بیشتری برای افزایش کیفیت انجام شود تا نحوه ساخت وساز درکیش الگوی سایر مناطق کشور باشد.

وی افزود: دربخش ساخت و ساز در جزیره کیش باید دقت شود علاوه برتوجه به کیفیت وبهینه سازی سازه ها٫ از سرعت ساخت و ساز هم کاسته نشود.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش 5 تا 8 خرداد در جزیره کیش درحال برگزاریست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز