خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا:

ترافیک اخیر مرز بازرگان بدعهدی طرف ترک نبود

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۹۹

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه علت ترافیک‌های اخیر کامیون‌ها در مرز بازرگان را نمی‌توان بدعهدی طرف ترک دانست گفت: به اعتقاد ما سقف 700 الی 800 کامیونی در مرز ترافیک سنگینی محسوب نمی‌شود.

داود کشاورزیان  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: آخرین آماری که از ترافیک‌های مرز بازرگان وجود دارد نشان می‌دهد اوج ترافیک چیزی حدود 700 الی 800 کامیون پشت مرز بازرگان بوده این تعداد به اندازه دو و نیم روز تردد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بارها به به طرف ترک اعلام کرده‌ایم که آمادگی کامیون‌های بیشتری را داریم یعنی بیشتر از 800 کامیون اما طرف ترک هم با مشکلات فنی مواجه است.

وی با بیان اینکه طرف ترک باید سوخت مورد نیاز کامیون‌های خود را تامین کند گفت: علت معطلی کامیون‌ها در مرز بازرگان از طرف ترکیه پر کردن باک سوخت کامیون‌های ترک است چرا که کامیون‌های ترکیه باید با باک پر به ایران وارد شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ترافیک به وجود آمده در مرز بازرگان را در روزهای اخیر بدعهدی طرف ترک نمی‌دانیم گفت: ترافیک 300 تا 400 کامیون پشت یک مرز اتفاق عجیبی نیست.

وی ادامه داد: متوسط تردد کامیون‌ها در یک روز از یک مرز چیزی حدود 250 کامیون است که در روزهای پرتردد حدود 400 کامیون است بنابراین با مشکل فنی ترافیک ممکن است در دو روز به 800 کامیون یا بیشتر هم برسد که اتفاق عجیبی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز