خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس حوزه‌ آی تی در گفتگو با ایلنا:

وایبر و تلگرام خدمات مطلوب ارائه می دهند / مخاطبان حق استفاده از تکنولوژی را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۷۴

یک کار‌شناس حوزه‌ آی تی گفت: شرکت‌هایی به حقوق مردم احترام می‌گذارند و خدمات مطلوب ارائه می‌دهند نباید بنا به برخی دلایل مانع فعالیت آنان شد.

علی امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص مشکلاتی که اخیرا برای کاربران وایبر و تلگرام به وجود آمده است، گفت: باید دلیل این قبیل مشکلات به طور شفاف از سوی مسئولان امر مطرح شود. امروز ایرانیان بسیاری از این ۲ اپلیکیشین استفاده می‌کنند و رضایت کاملی دارند.

وی ادامه داد: برخی بیان می‌کنند که به دلیل سوء استفاده‌های غیر اخلاقی باید جلوی فعالیت‌های این ۲ را گرفت اما به نظر بنده و برخی از همکاران این دلیل قابل قبولی برای عدم فعالیت نیست.

این کار‌شناس حوزه‌ آی تی بیان داشت: یکسال پیش اپلیکیشن وی چت را فیلتر کردند و فکر می‌کنم اگر ساده از این مسئله عبور نمی‌کردیم امروز شاهد مشکلات اتصال وایبر و تلگرام به اینترنت نبودیم.

وی تصریح کرد:‌‌ همان طور که اشاره کردم اگر دلیل خاصی دارد به مردم بگویند. مخاطبان حق استفاده از تکنولوژی را دارند و نمی‌توان به راحتی مانع از استفاده آن شد.

وی همچنین در خصوص وضعیت اینترنت در ایران نیز ادامه داد: اقدامات وزیر ارتباطات قابل توجه بوده است چرا که در دولت گذشته وضعیت اینترنت بسیار نا‌مطلوب بوده است حال این دولت برای رفاه مردم آمده است و شعار‌هایی را در این خصوص داده است بنابراین طبیعی خواهد بود که تمام بدنه ارتباطات کشور باید در راستای توسعه و بهبود قدم بردارند.

به گزارش ایلنا، طی روز های گذشته کاربران وایبر و تلگرام با مشکلاتی از جمله عدم اتصال به اینترنت مواجه شده بودند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز