خبرگزاری کار ایران

نماینده شرکت اسپانیایی لوین تک :

درراستای همکاری با ایران مسیر های گوناگونی را می شناسیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۵۶

لغو تحریم‌ها تاثیر چندانی بر کار شرکت ما و تعامل مان با ایران نخواهد داشت چون حتی اگر تحریم‌ها نیز برداشته نشود ما می‌توانیم از طریق نمایندگی های دیگر خود در کشورهای مختلف از جمله نمایندگی شرکتمان در چین استفاده کنیم.

جوزبا اوریارته، نماینده شرکت اسپانیای لوین تک (lointek) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: ما به واردات تجهیزات پالایشگاهی مشغول هستیم. البته تازه وارد بازار ایران شده‌ایم و در مدتی که وارد این بازار شدیم در چندین مناقصه در ایران شرکت کرده‌ایم که هنوز پاسخ آنها اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که برداشته شدن تحریم‌ها چه تاثیر در تجارت این شرکت با ایران خواهد داشت، گفت: لغو تحریم‌ها تاثیر چندانی بر کار شرکت ما و تعامل مان با ایران نخواهد داشت چون حتی اگر تحریم‌ها نیز برداشته نشود ما می‌توانیم از طریق نمایندگی های دیگر خود در کشورهای مختلف از جمله نمایندگی شرکتمان در چین استفاده کنیم و از این طریق به تجارت با ایران ادامه داده و به عبارتی تحریم‌ها دور بزنیم.

نماینده شرکت اسپانیایی لوین تک خاطرنشان کرد: ما در این تجارت تجربه زیادی داریم و با مسیرها به خوبی آگاه هستیم و می‌دانیم چگونه مسیر را طی کنیم که شامل تحریم‌ها نشود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز