خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

موفقیت مبارزه با قاچاق کالا، نیازمند فرهنگ سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۲۳۵

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفقیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیازمند فرهنگ سازی و پشتوانه علمی روش های برخورد دانست.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حبیب الله حقیقی در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی و پژوهش ستاد افزود: باید افتخار مصرف کالای ایرانی جایگزین فرهنگ استفاده از کالای خارجی و برند شود که البته این کار زمان بر اما شدنی است.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران سراسر کشور گفت: بیانات چندماه اخیر ایشان در زمینه مسائل اقتصادی و مبارزه با قاچاق نشان از دغدغه ی خاطر جدی ایشان نسبت به این موضوع دارد.

وی ادامه داد:ستاد براساس مأموریت های ذاتی، تمام توان خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به کارخواهد بست.

حقیقی سیاست گذاری و نظارت را از مهم ترین مأموریت های ستاد در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: در سال 94 اولویت این ستاد نظارت بر عملکرد دستگاه های عضو در زمینه مبارزه با قاچاق خواهد بود که انشاءالله براساس شرح وظیفه قانونی هر دستگاه ارزیابی عملکرد صورت می گیرد و نتیجه اعلام خواهد شد.

دراین مراسم که درسالن جلسات ستادمرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزارشد سید محمدرضا عبادی در معاونت فرهنگی و پژوهش جانشین سیدعلیرضا گلستانی زاده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز