خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با ایلنا‌:

بهای خودروهای وارداتی بین ۵ تا ۸ میلیون تومان افت کرد

قیمت توسان از ۵۷ میلیون تومان به ۵۱ میلیون تومان و سانتافه فول از ۲۱۵ میلیون تومان به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

عضو اتحادیه نمایشگاه داران از افت بهای خودروهای وارداتی بین ۵ تا ۸ میلیون تومان خبر داد.

سعید موتمنی، عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار اظهار داشت: نسبت به برج ۱۲ رکود کامل در بازار خودرو حاصل شده و هم اکنون خریداری در بازار نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تفاوت قیمت تنها در ۲ تا ۳ مورد خودرو وجود دارد که یکی از آن‌ها ال ۹۰ اتومات است و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران‌تر از کارخانه به فروش می‌رسد اما در سایر محصولات تفاوت قیمت چندانی وجود ندارد.

موتمنی با اشاره به بهای برخی از خودرو‌ها در بازار خاطر نشان کرد: قیمت وانت هم اکنون ۱۵ میلیون تومان، وانت دوگانه سوز 16.5میلیون تومان، سمند تک ایربگ ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سمند دو ایربگ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند ال ایکس ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سمند ال ایکس ۲ ایربگ ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ حدود ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت پژو معمولی دو گانه سوز ۳۱ میلیون تومان، پژو پارس سال معمولی ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو دو گانه سوز ۳۶ میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو وی هشت ۳۷ میلیون تومان، رانا ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ به قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۱ با بهای ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

این عضو اتحادیه نمایشگاه داران با اشاره به کاهش قیمت برخی از خودروهای وارداتی گفت: بهای اکثر خودروهای وارداتی نسبت به شب عید تغییر محسوسی داشته و حدود ۵ تا ۸ میلیون تومان کاسته شده است.

وی افزود: به عنوان مثال در محصولات هیوندا قیمت سانتافه ۲۱۵ میلیون تومان بوده که به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده و قیمت اسپورتج از ۱۶۰ میلیون تومان به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی تصریح کرد: همچنین قیمت توسان از ۵۷ میلیون تومان به ۵۱ میلیون تومان و سانتافه فول از ۲۱۵ میلیون تومان به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر : ۲۷۴۵۷۹