خبرگزاری کار ایران

فردا انجام می شود؛

عرضه دومین محموله قرارداد سلف موازی استاندارد نفت کوره

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۰۹

دومین محموله قرارداد سلف موازی استاندارد نفت کوره به ارزش 500 میلیارد ریال روز چهارشنبه(فردا)از طریق بورس انرژی به بازار عرضه می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، فردا دومین عرضه قرارداد سلف موازی استاندارد مشابه شرایط نخستین عرضه این اوراق در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

نخستین محموله قرارداد سلف موازی استاندارد در اولین روز اردیبهشت ماه به بازار عرضه و ظرف دو روز کار به طور کامل فروخته شد.

براین اساس، فردا تعداد 46 هزار و 897 قرارداد سلف موازی استاندارد نفت کوره 380 به منظور تأمین مالی طرح های توسعه ای شرکت ملی نفت ایران با قیمت اسمی هر قرارداد 10 میلیون و 661 هزار و 440 ریال به ارزش حداکثر 500 میلیارد ریال در نماد معاملاتی سمانک952 به روش عرضه گسترده با قیمت ثابت به عموم سرمایه گذاران عرضه می شود.

این اوراق در سررسید یک ساله منتشر می شود و نرخ سود آن در سررسید یک ساله حداقل 25 تا 28 درصد به شکل تضمین شده اعلام شده و بازخرید قبل از سررسید به نرخ 23 درصد روز شمار ممکن است.

گشایش نماد معاملاتی این اوراق و معاملات ثانویه این اوراق به روش حراج ناپیوسته نیز حداکثر 10 روز کاری پس از پایان دوره عرضه در بورس انرژی آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز