خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در پاسخ به ایلنا:

۴۰هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی مانده است

از ابتدای ساخت این طرح گمان می‌کردیم فقط ۵۰درصد از طرح متقاضی داشته باشد اما پس از ساخت واحد‌ها متقاضیان هم افزایش یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه در حال حاضر چیزی حدود ۴۰هزار واحد مسکن مهر در کل کشور بدون متقاضی است گفت: به زودی این آمار به ۲۰هزار واحد کاهش می‌یابد.

احمد اصغری‌مهرآبادی در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به ایلنا ادامه داد: این تعداد واحد مسکن مهر بدون متقاضی غالباً در استان‌های خوزستان، گیلان، ایلام، دهلران است.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف این تعداد مسکن مهر بدون متقاضی چه می‌شود گفت: متنی را تهیه و تنظیم کرده‌ایم که به زودی به دولت ارسال می‌شود و در این متن خواسته‌ایم شرایط خرید این تعداد مسکن مهر را تغییر دهند و احتمالاً تعدادی از این واحد‌ها به شهرداری واگذار می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ابراز امیدواری کرد که این آمار از ۴۰هزار واحد بزودی به ۲۰هزار واحد می‌رسد.

مهرآبادی تاکید کرد: از ابتدای ساخت این طرح گمان می‌کردیم فقط ۵۰درصد از طرح متقاضی داشته باشد اما پس از ساخت واحد‌ها متقاضیان هم افزایش یافتند.

وی گفت: همچنین در سال ۹۱ با افزایش قیمت‌ها متقاضیان تحریک به خرید مسکن مهر شدند. همچنان که مسکن مهر پردیس امروز با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

کد خبر : ۲۷۳۴۱۶