خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش 167 میلیون برگه بهادار در معاملات فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۱۳

در جریان معاملات روز جاری(شنبه) فرابورس ایران، 167 میلیون برگه بهادار به ارزشی بالغ بر 815 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 22 فروردین ماه، 167 میلیون و 50 هزار ورقه بهادار در 25 هزار و 264 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به 815 میلیارد و 180 میلیون ریال رسید.

فولاد هرمزگان جنوب با معامله 40 میلیون و 870 هزار سهم به ارزش 51 میلیارد و 500 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با کاهش 1.2 درصدی روی رقم 763 واحد ایستاد.

امروز بیشترین افزایش قیمت مربوط به رشد 5 درصدی قیمت سهام شرکت های فولاد هرمزگان، کی بی سی و پتروشیمی تهران بود و سهام شرکت های فولاد هرمزگان و پتروشیمی تهران بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

از سوی دیگر، شرکت های توسعه و عمران کرمان، توسعه خدمات بندری سینا و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 120 هزار و 20 ورقه اجاره سه ماهه سپهر در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)هم به صندوق سرمایه گذاری اطلس با خرید و فروش 739 هزار و 914 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، بلوک 8.64 درصدی سهام بانک ایران زمین، فردا 23 فروردین ماه در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز