خبرگزاری کار ایران

اصلاح ساختار بودجه اتاق اصناف ایران برنامه سال ۹۴

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه این اتاق در مدت کوتاه فعالیت رسمی خود در سال جاری به عضویت کارگروه‌های مهم اقتصادی کشور درآمده است، گفت: اصلاح ساختار مالیاتی صنوف و اصلاح ساختار بودجه اتاق اصناف ایران از دیگر برنامه‌های اتاق اصناف ایران در سال ۹۴ است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتاق اصناف، مجتبی صفایی با تبریک سال جدید به جامعه صنفی کشور، افزود: عضویت در شورای عالی صادرات، کمیسیون تخصصی دولت، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، کارگروه تدوین برنامه ششم توسعه، کمیته اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و شورای توسعه صادرات غیر نفتی از جمله کارگروه‌های مهم اقتصادی کشور است. 

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل دولت با اتاق اصناف ایران نشان از این دارد که اراده دولت بر این است که اصناف را در تصمیمات اقتصادی کشور دخیل کند. 

سخنگوی اتاق اصناف ایران افزود: بودجه اتاق اصناف ایران در سال‌های قبل با رقم‌های بسیار پایین و در حد گذراندن امور عادی بود اما با تلاش هیات رئیسه و استفاده از نقطه نظرات مشاوران ارشد اقتصادی، برای بودجه سال ۹۴ اتاق رقم مناسبی به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد و ارائه کرده است. 

صفایی اظهار امیدواری کرد با توجه به عضویت اتاق در کارگروه‌های اقتصادی و مدیریتی کشور، بودجه پیشنهادی کاملا وصول و تخصیص داده شود که تحقق آن نقطه عطفی برای اتاق اصناف ایران و بخش خصوصی خواهد بود. 

وی افزود: در سال ۹۴ به دنبال این هستیم که اتاق اصناف ایران در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور حضور بیشتری داشته باشد تا جایگاه اتاق اصناف ایران ارتقا یابد ضمن اینکه به دنبال استقلال بیشتر اتاق‌های اصناف کشور هستیم.

کد خبر : ۲۶۳۶۷۶