خبرگزاری کار ایران

معامله۵۰ هزار تن کالا در ایام نوروز در بورس کالای ایران

۵۰ هزار تن کالا در ایام نوروز در بورس کالای ایران معامله شد.ارزش این معاملات به رقمی بالغ بر۸۸۲میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال رسید.

در ایام نوروز تالار فرآورده‌های نفتی شاهد معامله ۴۴ هزار و ۵۱۹تن انواع فرآورده نفتی و مواد پتروشیمی به ارزش ۷۸۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بورس کالای ایران، در ایام نوروز و در روزهای غیر تعطیلات رسمی، تالار فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی شاهد معامله ۴۴ هزار و ۵۱۹تن انواع فرآورده نفتی و مواد پتروشیمی به ارزش ۷۸۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال بود.

در گروه مواد پلیمری ۱۵ هزار و ۳۹۱ تن کالا به ارزش بیش از ۵۲۶ میلیارد ریال داد و ستد شد. در گروه وکیوم باتوم با معامله ۲۲ هزار و ۱۰۰ تن این کالا به ارزش بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال مواجه بودیم. همچنین ۲هزار و ۳۷۸ تن انواع مواد شیمیایی به ارزش بیش از ۴۶ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال در تالار معاملات داد و ستد شد.

در گروه قیر، ۴هزار و ۵۰۰ تن قیر ۶۰. ۷۰ شرکت‌های انرژی تجارت سام و قیر شرق در تالار صادراتی و ۵۰ تن قیر ۶۰. ۷۰ شرکت پالایش نفت شیراز در تالار داخلی داد و ستد شد.

همچنین ۱۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت بام گستران در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

بر اساس این گزارش، ۳هزار و ۷۳۰ تن محصولات صنعتی و معدنی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال در این ایام در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

علاوه براین شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۳ هزار و ۶۳۰ تن انواع ورق‌های گرم، سرد، قلع اندود و گالوانیزه تولیدی خود را در این ایام در تالار معاملات بورس کالای ایران به فروش رساند. ارزش معاملات ورق‌های فولادی این شرکت به رقمی بالغ بر۶۵ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال رسید.

همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله ۱۰۰ تن کک متالورژی تولیدی شرکت کک سازی زرند را نیز شاهد بود. علاوه بر این، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در ایام نوروز معامله ۲ هزار و ۶۷۰ تن محصول را به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، ۲ هزار و ۶۷۰ تن ذرت دانه‌ای و نخود متوسط استان کرمانشاه معامله شد که ۲هزار و ۲۰۰ تن نخود متوسط به ارزش ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و ۴۷۰ تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۳ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

کد خبر : ۲۶۲۹۰۱