خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی :

پرونده سهام عدالت با ۴۸ میلیون نفر بسته می‌شود

هرگونه خرید و فروش سهام غیرقانونی است/

ایلنا- مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی افزود: کسانی را صاحب سهام عدالت می‌شناسیم که نام آنها در پایگاه اطلاعاتی سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده باشد / هرگونه خرید و فروش سهام غیرقانونی است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل مختاری دولت آبادی تاکید کرد: ثبت نام کارگران تا اواسط اردیبهشت به اتمام می رسد و تلاش می کنیم در خرداد ماه سال 1394 پرونده سهام عدالت را با حدود 48 میلیون نفر ببندیم.

وی افزود: مواردی از کارگران ساختمانی و همچنین بازنشستگان بانک ها برای توزیع سهام عدالت مانده که در حال انجام است.

مختاری دولت آبادی گفت: دولت در لایحه ای که در دست بررسی دارد و به زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد ، تلاش می کند بستر لازم را برای آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت در بازار سرمایه فراهم کند که همه شرایط و جزئیات کامل در آن تبیین خواهد شد.

وی افزود: فقط کسانی را صاحب سهام عدالت می شناسیم که نام آنها در پایگاه اطلاعاتی سازمان خصوصی سازی ثبت شده و هرگونه خرید و فروش احتمالی غیرقانونی است و هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها نداریم.

مختاری دولت آبادی تصریح کرد : کسانی که احتمالاً برگه های سهام عدالت را گم کرده اند به هیچ وجه نگران نباشند چون اطلاعات آنها در پایگاه اطلاعاتی سازمان خصوصی سازی ثبت شده است و در صورت آزاد سازی خرید و فروش سهام عدالت در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: غیر از این موارد هیچ گروهی را برای ثبت نام نداریم.

 

کد خبر : ۲۶۰۷۹۰