خبرگزاری کار ایران

با استقرار سه شرکت کارگزاری صورت گرفت؛

قیر، آغازگر معاملات تالار تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۷۶

تالار تبریز با حضور سه کارگزاری بانک مسکن ، توسعه سرمایه دنیا و مبین سرمایه فعالیت خود را آغاز کرده و اولین معامله نیز از سوی کارگزاری بانک مسکن ثبت شده است .

روز چهارشنبه (۲۰ اسفند) در حالی تالار نمایندگی کارگزارن بورس کالای ایران در شهر تبریز افتتاح شد که قیر به عنوان اولین محصول، فروش را در این تالار تجربه کرد؛ همچنین معاملات آتی نیز کار خود را در این تالار آغاز کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، تالار تبریز با حضور سه کارگزاری بانک مسکن، توسعه سرمایه دنیا و مبین سرمایه فعالیت خود را آغاز کرده و اولین معامله نیز از سوی کارگزاری بانک مسکن ثبت شده است.

 «می‌نو معین الدینی» معامله گر بخش کالایی کارگزاری بانک مسکن در این خصوص گفت: اولین معامله تالار چند کالایی تبریز، خرید ۷۲۳ تن قیر شرکت همیار جی یزد بود و همچنین سه عرضه محصولات پلی اتیلن سنگین LMP به حجم ۳۰۰ تن، سود کاستیک به حجم سه هزار تن و پلی وینیل کلراید S۶۰ به حجم دو هزار تن پتروشیمی بندرامام در تالار تبریز ثبت شد.

همچنین «فاطمه صفی» معامله گر آتی این کارگزاری اعلام کرد: نخستین معامله آتی سکه در سررسید آبان ماه سال آینده نیز در تالار تبریز انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز